Saturday 30 June 2012

#9 boleh tak kita jadik macam dulu?

assalamualaikum :D


harini cuma nak luahkan rasa hati yang sekian lama terpendam,bingkisan secebis hati faem ;)


dulu kita rapat,banyak cerita kita kongsi,aku pon excited bila ada something nak cerita dengan kau,,


dulu kau tak macam sekarang,,,

dulu kau selalu senyum,,,

kau selalu share stories dengan aku,,

kau tak pernah masam muka,even titiskan air mata,,

ingat tak lagi those sticknotes?

heh +_+

entah la,,semakin hari aku semakin rindukan kau yang dulu,,,

seorang yang banyak cakap cakap,,

seorang yang ceria,,,,

seorang yang selalu buat semua orang senang bila kau ada,,,

seorang yang selalu menjadi tempat aku share masalah and rintihan,,,

even pasal budak stj tu pon aku cerita dekat kau,,,

almost semua masalah aku kau tau,,,

tapi ke mana kau menghilang kini?

please,,,

tak kira apa masalah kau,i'm always here to be your crying sholder,,

you can trust me,for god sake,,

aku nak kita jadi mcm dulu dulu,,,

again,,,

walaupun keadaan dah berbeza,n kau dan aku pun dah ada jurang pemisah,,

tapi still kita boleh rapatkan balik jurang itu,,,,

buang yang keruh ambil yang jernih,,,

ingat tu,,

and one more thing,,,

and verily after each difficulties there's always a relief ^^

salam ukhuwah,

faten emalin ^^











*aku rindukan senyuman yang macam ni.
and i wish i can see it once again before we leave each other soon ><


No comments:

Post a Comment