Tuesday 5 June 2012

# 4 zahir nurazmi

^^




harini aku nak perkenalkan sahabat aku satu persatu.biak la orang lain nak habak apa aku buat banyak banyak post dalam satu hari,kesah aku?so,this is him.the ZAHIR NURAZMI ,salah seorang best friend sampai mati aku.











#zahir in the classroom.budak rajin belajar








aku start kenal zahir masa karnival kerjaya peringkat zon selatan 2011 bertempat di sekolah menengah agama persekutuan labu yakni sekolah beliau dan sekolah kandaku yg tercinta.kebetulan he was the cameraman of the day,so aku memang nampakla muka dia merayap satu sekolah *ni tipu* haha.and at first i thought he was a fiver,sebab muka nampak matured.baru nak tanya along pasal zahir,but at the end dapat tau dia form 4 *tahun 2011* ,so masa tu mulut aku ternganga.FORM 4?











#ZAHIR during his trip to singapore ;)









setelah hampir setahun aku kenal beliau,baru aku perasan yang he was the cameran yang snap gambar kami *kontingen sbpi selandau* di dalam dewan,eceh,baru teringat konon,,haha ><
























#para pemenang sbpi selandar ;)








#gambar kenangan ;)





kebetulan pulak aku dan the other guardian * you know who you are ;) * ada program pertukaran pelajar after the karnival,so kami menjadi pemastautin sementara di sana sehingga hari jumaat.masa pembahagian kelas tu,aku berdoa sangat aku dapat satu kelas dengan zahir,tapi tak.ceh.hampa = =''.







#gambar sekadar hiasan




during the pertukaran pelajar,aku tak bercakap sepatah pun dengan zahir.segan la konon,,haha >< maklumla,lain lain kelas,takkan la tetiba aku nak  tegur kan?jatuh saham makngah faem ;) tapi at the end,kita rapat jugak kan?haha,,selalu borak,skype,etc.heh.tak kesah la orang lain cakap apa pasal beliau,nak kutuk ke,kata dia sombong ke,bla bla bla,tapi to me,he's such a great friend ;)










#banyak cerita kita kongsi bersama.thanks,sahabat ><




akhir kata,semoga kita bersahabat sampai syurga.it's fun to know you :) yang baik dikongsi bersama,yang jahat kita jauh jauhkan ;)



sekian,



love,

faten emalin ^^








#p/s:kenangan.haha ><














No comments:

Post a Comment