Thursday 28 June 2012

#7 sakit hati

assalamualaikum ^^



haish,satu satu bala datang.aku ni cuma manusia biasa yang nak hidup tenang tanpa sebarang kontroversi mahupun misery,tapi kenapalah bila aku dah dok diam diam,tak kacau orang,tetiba ada pulak manusia separa tak berguna datang mencarik gaduh,,tak paham aku dibuatnya *geleng kepala*



takpe,aku kutuk kau kat sini kau takka tau la,sebab kau mana baca blog aku yang hambar nih :P






terasa malas nak tulis pepanjang pasal manusia menyakitkan hati nih.buat penat jari je :P



saru je perkara yang dapat aku simpulkan.kalau rasa tak puas hati dengan aku,rasa geram,annoyed dengan aku yang perangai sikit lagi macam orang gila nih,silalah cakap depan depan.kau letak pasal aku kat status fb kau pun tak guna lah,bukannya selesaikan masalah pon :P


sekian,

salam sakit hati buat kau :P




p/s:lain kali,tag nama aku sekali kalau rasa nak update status pasal aku,kan popular siket aku :P





*kau pernah tengok aku mengamuk macam ni? tak pernah kan?
nak tengok,kutuk lah aku banyak banyak lagi.aku kasi bom nuklear sama kau :P






hate,

faten emalin ^^

No comments:

Post a Comment