Monday 4 June 2012

# 3 faem


sebagai pembuka bicara,,,,,











again,harini aku terasa bersemangat untuk terus membloging *mata bersinar* haha,harini je la.esok lusa taktau lagi.>< untuk entry kali ni,,nak explain kepada semua why FAEM = FATEN EMALIN?










#dihantui persoalan?meh makngah faem terangkan ;)







nickname FAEM tu aku dapat masa form 2..and at first aku pun tak suka dipanggil sebegitu rupa,,haha ><
maklumlah,benda baru,susah nak terima.tapi lama kelamaan aku rasa selesa people called me FAEM.rasa macam rapat dengan mereka sekalian umat sebab ada nama panggilan sendiri.and how on earth nama faem boleh terpacul?macam nih : FATEN EMALIN = FAEM.macamtu la terhasilnyer nama itu.walaupun entry ni agak bosan dan memang bosan pon  tapi aku nak jugak bebel pasal benda nih,sebab ramai tanya kenapa tak panggil EMALIN.haha,nama tu special.orang tertentu je yang boleh panggil ><






so,adakah persoalan anda telah terjawab?jika ya,tahniah.jika tidak,lantaklah.haha *evil face*
kesimpulannya,sila panggil saya FAEM,ok?






love,

faten emalin ^^




2 comments: