Thursday 28 June 2012

#5 rindu




assalamualaikum semua ><


kepenatan hari sukan masih lagi terasa walapun dah sampai rumah *bajet menang je.haha :D *
tapi takpe lah,adat bertanding,ada menang ada kalah.kalau semua nak menang,siapa yang nak dapat no 4 kan?


takde life lah.come on ;)








balik pukul 5.30,dengan kadar yang sangat terkocoh kocoh,barang kemas satu hape pon walaupun mama dah sampai.naseb baik aku nih jenis yang cepat kemas barang.kalau tak,,,,mati aku kena bebel = = ''


sebenarnya aku tengah takde point nak update blog,sedang mencari isi.nanti nantilah aku tulis pasal pengembaraan hidup.malas.penat.dah rasa mabuk dah nih.hehe.naik cuti,dapat result exam yang begitu membanggakan.ceh.macam sampah = = '' sakit jiwa raga aku baca slip result.







satu je kesimpulan yang dapat aku buat.usaha kena lebih,jangan banyak main lagik.ni dah bulan berapa dah.trial 1st august,target at least 7 a ,and no more c or even g.tinggi kan target?but,who cares?its mine :P


so,doakan hamba ini mampu untuk terus melangkah ke hadapan dah tak rebah sebelum habis berjuang          

*dah tak larat nak taip lagi*

akhir kata,majulah faten emalin untuk sijil pelajaran malaysia  * hambarlah paem gemok :P *





love,


faten emalin ^^

No comments:

Post a Comment